Tuesday, 29 May 2012

Gembira + Terharu

Terkejut bila die tibe-tibe IM aku . Bukan hape , aku gaduh kowt dengan die , tapi biase-II je . Tapi aku kalau dengan die , gaduh 1 hari , mahunye seminggu baru nak baik . Aku memang suke gaduh dengan die , tapi bile aku on FB pagi tadi , aku dpt 1 msg dari die , & die tulis sesuatu yg aku tak tahu kenapa aku ? apa yang aku dah buat untuk die ? Tapi hati aku nie , keras , so aku offchat dengan die , & tak eply pown , hati aku sakit weyhh ! Sakit sangat , aku rasa biar masa penentu segalannya . Aku rasa tak perlu dia ckp macam tu dekat aku , aku tak buat hape pown untuk die , tapi poelik kan die ? Entah la , sebab tu aku terharu la jugak :D . Susah nak baik cepat dengan die , mungkin die nak berbaik dengan aku kan , tapi hati aku keras untuk berbaik dengan die , so aku biarkan dulu . Aku akan tunggu masa yang sesuai untuk aku berbaik dengan die . Aku pernah cakap kat mmbe aku "kalau die gaduh dengan aku , aku nak tengok berapa lama die boleh buat macam tu dekat aku" , mmbe aku pown tahu , yang die selalu st0ry dekat aku , so macam aku story tadi , biar masa penentu segalanya .

No comments:

Post a Comment