Thursday 24 May 2012

Haruskah Aku Mencintai Dia ?

Oke , tu pertanyaan yang ada dalam hati aku ni :( , seriously aku tak tahu , kenapa aku perlu ada perasaan ni . Sebenarnya , aku tahu perasaan ni tak perlu hadir dalam diri aku >< tapi macam mana ? Perasaan ni datang tanpa aku minta , erm ?? Memang sedih , sebab aku ada perasaan yang lebih dari seorang sahabat , sebab dia kawan lelaki yang paling aku rapat . Ada suatu hari tu , aku ada cakap yang aku nak sangat merasai macam mana " ( C*I*N*T*A   P*L*A*T*O*N*I*K ) " aku , tak sangka pulak aku akan ada perasaan macam ni :( apa yang harus aku buat ? Aku , memang ada hasrat untuk merasai tapi ???? Kenapaaaaaaa ? Aku pun tak tahu kenapa dengan perasaan aku ni , ada sapa-II boleh tolong tak ? Takkan aku nak cakap kat dia pulak , nanti , dah terang-II aku kena tolak *oke malu* . Memandangkan , dia kawan baik aku , dan aku tahu dia ada suka dekat "someone" aku rela lepaskan dia , dan aku nak sangat dia "happy" (^_^) . Kalau dia "happy" automatik aku akan , "happy" kan :) . Aku sebagai kawan dia , lebih baik aku biarkan dia dengan kehidupan dia , sebab aku percaya hubungan aku dengan dia tidak akan lebih daripada , seorang sahabat & aku harap hubungan aku dengan dia , akan terus berkekalan , InsyaAllah . Walaupun aku dan dia , hanya sebagai sahabat , aku akan pastikan aku dengan dia , tidak akan pernah putus hubungan InsyaAllah . "G^E^T   S^M^I^L^E       N^O^W"

No comments:

Post a Comment