Monday, 21 May 2012

Masih Ada Jarak Antara Kita (^_^)

Harap ada lagi , pasangan macam nie sekarang >< sweet je . Tapi aku rasa mana ada pasangan yang macam nie :/ , couple pown dah bole "kenyang 9 bulan" HARAM  tu , kalau nikah lain la , ni tak kawin tapi tak nikah *faham-II kan* . Aku harap aku kan jumpa lelaki macam nie :D *gal0kk* , tapi ada kowt >< *suke-II* . Sweet couple pown ada batasnya jugak kan , tak semestinya perlu berkepit 24-jam *hotakk*  , aku percaya kalau 24-jam berkepit nanti ada jugak "kenyang 9 bulan" tak dinafikan lah , statistik ada menyatakan bahawa kes pembuangan bayi , semakin meningkat saban tahun *nosense*. Lari topik :D , oke , haha , hanya peringatan untuk kita semua , kalau sweet couple pown ada batasnya kan :) , kita kena jaga adab kita >< "kenyang 9 bulan " tidak akan berlaku sebelum nikah oke . Adab sebagai manusia perlu dijaga , maruah tu penting . Oke sekian :) , C0ntengan saya yang tak seberapa .

2 comments: