Friday 25 May 2012

Nervousssss . . . .

Huh ! Aku nervous bila nampak die , tak kire la , bila-II pown kenapa ek ? Oke , aku pown tak sure apa jawapannya :D , yang pasti tak kira masa la .  Kalau dengan orang lain , tade la aku , tak kuat macam nie :(  , kalau aku tengok die , jantung aku lemah >< . What happen ? Seriously , aku memang tade jawapan tu . Satu lagi pengakuan , hati aku akan gelisah bila nampak die , nak kate takutt ? memang tak la , tapi aku tak tahu asal dengan hati aku ni :/ . Aku memang nervous , tak tahu macam mana nak cite kan , aku pown pening dengan hati & perasaan aku ni . Kadang-II aku rasa nak nangis pown ada :'( , mesti korang pelikkan , errmm , aku -pown tak tahu nape , so aku pelikkkkk gile la kan ^^ . Aku perlukan jawapan tu sangat-II , sebab aku tak nak ada perasaan yang lebih dari seorang sahabat . Lagi sekali aku tegaskan | C*I*N*T*A  P*L*A*T*O*N*I*K | tidak akan berlaku kepada aku  ! Aku nak tengok die happy , ngn live die , die pown tade perasaan dekat aku , oke aku sure sangat-II , sebab die akan mengelak , *oke tipu* , kadang-II anoyying jugak ^^v .

No comments:

Post a Comment