Friday 25 May 2012

Bahagiakah Aku ??

Tajuk entry tu , macam hape tah kan , haha *gatall* . Actually , aku buka gatal oke , cuma na terangkan *ayattt* yang aku . . .  ! Oke abaikan , tapiiiiiii ??? Kenapa dengan aku ni , dengan die pown tak boleh hadapiiii :(  . Pelik la , aku nie , family da ada cukup la kan . Tapi lumrahhh , manusia kuat mengatakan aku perlukan seseorang untuk share pr0b aku , aku tahu bukan semua pr0b aku boleh share dengan family aku , at least ada jugak orang yang setia menjadi pendengar yang baik , aku harap satu hari nanti aku akn jumpa someone :) .Chaiy0k ~ chaiy0kk , tapi kan , aku bila dengan someone , ni kadang-II semua masalah aku , na share dengan dia :D , myB aku dah biasa kan , aku rasa tenang bila dengan dia ^^v . Aku harap suatu hari nanti aku akan jumpa someone macam dia . InsyaAllah , kalau umur aku panjang & diizinkan oleh Allah .

No comments:

Post a Comment